Constar d20
W działach: RPG, Humor | Odsłony: 1Nowe atuty:
Konwentowicz
Potrafisz w miarę dobrze radzić sobie na konwencie.
Wymagania: 7 rang w Wiedzy(popkultura).
Korzyści: Możesz używać rang w Wiedzy(popkultura) zamiast klasowych modyfikatorów w rzutach obronnych tak długo, jak trwa konwent.
Specjalne: Jeśli opuszczasz konwent, efekty o długotrwałym czasie działania, których uniknąłeś dzięki temu atutowi uderzą na ciebie z pełną siłą następnego dnia, w twoim własnym łóżku. może to być np. kac, chrypka spowodowana intonowaniem pijackich pieśni wikingów, czy zdanie sobie sprawy z pustej kieszeni.
Kombinowanie żarcia
Dzięki sieci znajomych i kolegów potrafisz zawsze sobie znaleźć coś do zjedzenia.
Wymagania: aktualna premia do Zasobów nie większa niż +5, 4 rangi w Zbieraniu informacji, 2 rangi w Wiedzy(nauki ścisłe, społeczne, tajemne, popkultura, technologia, czy sztuka.)
Korzyści: Jeśli przebywasz w miejscu, gdzie zebrało się co najmniej 50 osób w zbliżonym do ciebie wieku i posiadający co najmniej 2 rangi w jednej z dziedzin wiedzy którą ty też posiadasz (akademik, konwent, obóz), możesz wykonać test Dyplomacji, by uzyskać żywność. Zdany test Reputacji daje ci premię z okoliczności +2 do testu.
ST Wynik testu
10 Kawałek chleba, jabłko, herbatka. Substytut śniadania czy kolacji.
15 Kanapka z masłem, serem i warzywami, porcja sałatki, zupka chińska. Lekki obiad, lunch.
20 Kebab, zaproszenie do McDonalda, duże piwo. Niezdrowe, ale sycące.
25 Pełnowartościowy obiad, kotlet z ziemniakami i surówką. Dobre wino.
30 Niezwykłej klasy żywnosć.
Test wykonywać możesz 3x dziennie, i zajmuje co najmniej godzinę.
Nie możesz zdobywać jedzenia w miejscach gdzie normalnie nie jest ono dostępne, np. nie możesz dostać dobrego kebaba w Krakowie.
Obrzydliwy kanciarz
Bezczelnie oszukujesz podczas gry w planszówki.
Korzyści: Dodaj +10 do testów Hazardu lub odpowienich testów wiedzy podczas grania w rekreacyjne gry planszowe. Twoi konkurenci muszą wykonać test Wyczucia Pobudek, sporny z twoim Blefowaniem (lub Zręczną dłoną), by przejrzeć twoje kantowanie. Jeśli zauważą to, będziesz uważany za niesławnego.
Guitar Hero
Dużo grałeś w Guitar hero, i wpłynęło to na twoje zdolności muzyczne.
Korzyści: +2 do testów występów(strunowe), +1 do innych testów występów.
Członek klubu 100+
Jesteś członkiem elitarnego klubu, i możesz ignorować podstawowe zasady.
Wymagania: Wiadomo... plus oczywiście Charyzma 15+ i co najmniej 5 poziom.
Korzyści: Otrzymujesz DR 1/-, kumulatywną z inną redukcją obrażeń. Co więcej, otrzymujesz +5 do testów Reputacji pozwalających ci na wejście do zamkniętych stref i prywatnych zon.
Niestety, małe dzieci i oswojone zwierzęta traktują cię jak posiadacza atutu Przerażający wygląd, gdy jesteś półnagi.
Maniak Pratchetta
Wiesz, jaki rozmiar buta miał Samuel Vimes, potrafisz dalej pociągnąć każdy cytat, i że panna Va Va Voom jest przewodniczącą gildii striptizerek, a nie szwaczką.
Wymagania: Język obcy i czytanie i pisanie (język angielski)
Korzyści: Dodaj +20 do testów wiedzy, gdy te w jakikolwiek sposób łączą się z Pratchettem. Masz premię z okoliczności +1 do Reputacji przy stykaniu się z osobami o co najmniej 6 rangach w wiedzy (popkulturze)
Biegłość w muce
Muka!
Wymagania: Biegłość w broni prostej
Korzyści: Potrafisz wykonywać klasyczną mukę. ST rzutu obronnego na Wolę w celu oparcia się muce wynosi 10+twój poziom. Przeciwnik, który nie zdołał na czas spojrzeć ci w rękę odnosi 1 stłuczenie i w interakcji z tobą ponosi karę -1 z morale do testów umiejętności.
Specjalne: nie możesz wykorzystywać atutów Bijatyka i sztuki walki robiąc mukę
Defensywna muka
Muka! Muka!
Wymagania: Biegłość w muce
Korzyści: Jeśli oparłeś się muce przeciwnika, możesz skontrować ją własną muką, ST oparcia się której wynosi o 3 więcej.
Doskonalsza biegłość w muce
Muka! Była! Znowu muka!
Wymagania: Biegłość w muce
Korzyści: Twoje muki są szybsze i bardziej dokładne. Dodaj +4 do rzutów obronnych przeciwko nim. Jeśli przeciwnik nie obroni się przed nią, ma karę dodatkowo -1 do wszystkich testów, kumulatywne ze zwykłą muką. Dodatkowo, jeśli posiadasz atuty typu Sztuki Walki czy Bijatyka, możesz je wykorzystać.
Sprzęt:
Ohydny szlafrok kąpielowy
ST zakupu 4.
Ten strój jest tak ohydny, że bohater noszący go ponosi karę -5 z ekwipunku do wszystkich testów opartych na Charyźmie. Z drugiej strony wrogowie odwracają wzrok od bohatera, i zyskuje on 10% ukrycia, jednak nie otrzymuje premii do rzutów obronnych.
Herbatka z wiśni japońskiej
ST zakupu: 15
Przywraca 2k4 pw, leczy zmęczenie i wyczerpanie.
Klapki kąpielowe
ST zakupu 5
Te eleganckie klapki zapewnią ci premię +1 do testów Dyplomacji przy wpływaniu na płeć przeciwną. Ich doskonale ukształtowana, masująca stopy podeszwa daje ci dodatkowy punkt wytrzymałości.
Lansiarskie autorki
ST zakupu: 9
Rzadko dostępne gry Indie dają ci premię z ekwipunku +2 do Wiedzy (popkultura) a czasem do Wiedzy (sztuka), gdy nimi szpanujesz.
Sprzęt kontrolowany przez policję indie.
Ręcznik
ST zakupu: 2, 3 dla dużych ręczników
Tutaj powinien być cytat z Autostopem przez Galaktykę, ale nie chce mi się szukać.
Głośniki
ST zakupu od 1 do 10
Im niższa jakość, tym gorzej wychodzą konkursy i LARPy.
Przedmioty FX:
Szorty charyzmy
Noszący te szorty bohater zyskuje premię +3 do Charyzmy, wyglądając na wyluzowanego.
Cudowny przedmiot (magiczny), Poz czarującego: 7, ST zakupu 22
Koszulka bezkacowości
Tak długo, jak nosisz tę koszulkę, możesz wlewać w siebie litry alkoholu. Nigdy nie cierpisz kaca, i masz +3 do testów Wytrwałości przy opieraniu się innym szkodliwym efektom gorzały
Cudowny przedmiot (magiczny), poz czarującego 6, ST zakupu 19