Blog - RPG

Wyświetlono rezultaty 61-70 z 88.

Dlaczego lubimy D&D

09-03-2007 18:29
0
Komentarze: 2
W działach: RPG
Moje rozerotyzowane fanki często mnie pytają na konwentach w jacuzzi: "Czemu gracz o takim stażu gra prawie wyłącznie w D&D?" Cóż, odpowiadam mniej więcej to, co teraz powiem. Minus kontekst. Przede wszystkim w D&D gram. Deadlands to jeden z moich ulubionych światów - i poprowadziłem w nim trzy sesje. W WFRP nie grałem od pięciu, sześciu lat. W D&D, gram i prowadzę. A to wynika z grywalności - czyli zgody mojego stylu gry z założeniami systemu. Wchodzimy do lochu, zabijamy smoki, kasujemy skarby. Tak się gra! :> Inną ważną cechą D&D, są klasy. A przez klasy rozumiem archetypy w fantasy. Ktoś...

Sprzedam pewnie

26-02-2007 17:52
0
Komentarze: 2
W działach: RPG
Potrzebuję chyba kasy na śniadanie, więc noszę się z zamiarem sprzedaży gier jakowychś. Bez problemu rozstanę się z: Dzikimi Polami + dodatek Ogniem i Mieczem. stan dobry, podręcznik praktycznie nieużywany. ~30 7th sea, podstawka gracza i MG, stan niemal bardzo dobry, gdyby nie kot. ~40 złotych za książkę Wiedźmin + Biały Wilk o Novigradzie. Stan dobry. ~35 złotych. Neuroshima 1.0, czytana, i nieco się rozpada. ~30 złotych Cyberpunk 2020 - zniszczony, ale czysty. ~25 złotych Za parę dni na pewno to i owo się ustali, zamierzam wrzucić na allegro. Ale gdyby ktoś reflektował na kupno bezpo...

Taer - klasy postaci

12-02-2007 21:46
0
Komentarze: 1
W działach: RPG
Klasy postaci na Taerze są dość poważnie zmienione, poza Barbarzyńcą, Łotrzykiem i Wojownikiem. Bard - wariant Barda, czyli Harfista. Harfista posiada dostęp do pieśni barda, jednak na awansie na każdy poziom wybiera klasę, której moce mistyczne chce poznać. Harfista siódmego poziomu może np. rzucać czary jak 3 poziomowy mag, 2 poziomowy szaman i znać moce psychowojownika 1 poziomu. Harfista może też wybrać chowańca. Harfiści to najczęściej ludzie, gnomy i devas. Elfy są zbyt ponure by przyjąć wędrowny styl życia harfisty. Czarodziej - klasa nie istnieje na Taerze. Zastępuje ją klasa Maga. D...

d20 modern - karty postaci

11-02-2007 15:53
0
Komentarze: 1
W działach: RPG
Forum nie działa, więc tymczasowo wgrywam tutaj. http://img246.imageshack.us/img246/5866/kartafj4.jpg - przód http://img405.imageshack.us/img405/706/kartatylhz6.jpg tył. Wrzucam równolegle do galerii. A tak w ogóle to mam ferie i zaczynam się NAPRAWDĘ obijać.

Coś się stanęło

31-01-2007 18:56
0
Komentarze: 7
W działach: RPG
1. Co się dzieje z RPGowcami. Dawniej ludzie grali. Pisali konstruktywne teksty, gadali, grali w RPG a nie w planszówki. Dziś widać dziecinne kłótnie o to, jaki system jest lepszy, i ma ewidentne (po dwóch dniach szukania) błędy w mechanice. Na konwentach słyszy się takie dialogi: - zagrałbyś w moją autorkę? - eee, sorry nie mam czasu, ale w Jungle Speeda to chętnie... Godzinę, dwie, trzy. Może ja nie budzę zaufania? Chyba jednak nie. Na konwenty się już nie jeździ dla grania, ale dla kumpli. To świetna sprawa. Ale mimo wszystko... Brak jest tego czegoś, co czułem kiedy zaczynałem bawić się w...

Megakonkurs, chybiona próba

24-01-2007 22:49
0
Komentarze: 0
W działach: RPG
Macie, nie dostaliśmy się. Zastanawiam się, czy warto nad tym siedzieć, czy skupić się na dwóch otwartych projektach. Taer: Magia i maszyna W świat Taeru wkraczamy kilkaset lat po zakończeniu Wojny, podczas której Konfederacja Terrańska uległa ostatecznemu rozkładowi. Statki kolonizacyjne, w nadziei na przyszłe odrodzenie społeczeństwa, lądowały na nowoodkrytych planetach. Jedna z takich kapsuł trafiła na obiecująco wyglądający świat - o klimacie podobnym Ziemi. Kontynent wybrany na kolonię był skalisty i porośnięty lasem, inne były w większości pustyniami i stepami. Pierwsze osiedla zosta...

Oryginalność jest przereklamowana

22-01-2007 19:10
0
Komentarze: 2
W działach: RPG
"Tego jeszcze nie było!", "Rewelacyjny system walki!", "Realistyczny system rzucania czarów!". Super. Ale niestety, nijak się to ma do sensowności, czy zaspokojenia rynku. Oryginalność jest przereklamowana. Nie chodzi tutaj o to, że fani chcą więcej tego samego. Ale o to, że pościg za oryginalnością nie może stać się motorem danej gry. Owszem. Tego nie było. Ale czy to jest grywalne? Gra nie jest kolejnym heartbreakerem fantasy... ale D&D i jego klony też mają swoją niszę ekologiczną. Cyberpunk. Trzecia edycja. Mało o niej wiem, przede wszystkim dlatego, że odstrasza. Gra cyberpunkowa bez int...

Kwiatki z sesji

14-01-2007 18:16
0
Komentarze: 7
W działach: RPG
Różne, popełnione przeze mnie, na różnych forumach inetowych. Często moje lub mojej drużyny: Roty z Maga: Wybuchowy gołąb samonaprowadzający (Siły 3, Życie 4) Przemiana krzesła w człowieka (Życie 5, Materia 4) Kamehameha użyta na Hit Marku (Życie pierwsza siły) Baniak kosmiczny (umożliwia przeżycie w próżni) "Urzędnik Jedi", czyli odbijanie laserów teczką. GURPS - Horror quasiazjatycki, gracze myśleli że będą łapać handlarzy narkotyków: Ben: Dobry Glina, niżej podpisany. Ted: Zły glina. Jo: brzydka pani doktor. MG: kawał drania. MG: Wzywa was szef policji. Ben: Jest gruby, czarny, wrzeszczy...

Wypączkowało z Delta Factor

11-01-2007 20:28
0
Komentarze: 0
W działach: RPG
Drugi produkt Dużej małpy właśnie w trakcie tworzenia. Lizardgod – hipotetyczny saurianin omega. Jaszczuroludź - saurianin Alter, alterzaur – gatunek nieistniejący na Ziemi, nie wykreowany sztucznie, pochodzący z innej rzeczywistości Leonardo – gadzia hybryda, określenie raczej pieszczotliwe Futrzak – hybryda – głównie ssacza, określenie pejoratywne Kamienie i kije – improwizowane urządzenia, zwłaszcza broń. Także ogólnie na broń (“Kamienie i kije połamią mi szyję, ale słowa mnie nie ranią.”) Zaur – wiadomo. Dino – wiadomo. Często uż...

Rządzę

07-01-2007 21:54
0
Komentarze: 0
W działach: RPG
Pierwszy produkt dużej małpy: http://osiej.republika.pl/Luddysta.pdf Kompletnie nie związany ze światem Delta Factor, jakby co. Przepraszam za brak numerów stron.