Blog

Wyświetlono rezultaty 81-90 z 155.

Turd vs Douche

13-10-2007 14:47
0
Komentarze: 18
W działach: Sprawy przez duże S
Widziałem dziś coś tak totalnie idiotycznego, że aż zajebistego. Reklamę wyborów i głosowania... robioną w stylu South Parku. Serialu, który idealnie opisuje moje poglądy na temat głosowania w odcinku Turd vs Douche. Nie głosuj. Nie ma żadnej różnicy. Wszystko jedno, czy wybierzesz stos gówna, czy kanapkę z kałem. Nie jest tak, że twój głos ma znaczenie: wprost przeciwnie. Niezależnie, na kogo zagłosujesz, nie zmienisz kraju. To co dostaniesz, to jedna wielka góra kału. Czy głos w poprzednich wyborach był wart 40% głosu w tych wyborach? Polska demokracja nie ma sensu. Odmawiam uczestniczeni...

Życie jest piękne

21-09-2007 21:16
0
Komentarze: 3
W działach: RPG, Studencki Żywot
Zatem rejestracja już za mną, pomimo idiotyzmu czynników odpowiedzialnych i mojego roztargnienia okazało się, że dostałem się na czwarty rok bez warunku. Przede mną: niemiecki, seminaria i metonimia. Za mną też pierwsze duże, profesjonalne tłumaczenie. Complete Adventurer. Z góry zapowiadam, że nie będę czytał recenzji. Bo jak będę czytał, to będę musiał się usprawiedliwiać. A pewnie w większości zarzuty będą uzasadnione. Wyrobię się, mam nadzieję. Na razie poczekamy na korektę, kłótnie, obelgi ze strony redakcji...Jeśli mi się poszczęści, zainwestuję kasę za "Ko...

Dungeonscape

04-09-2007 11:23
1
Komentarze: 12
W działach: RPG
Dungeonscape
Dungeonscape ogłaszam najlepszym podręcznikiem do RPG spośród tych, na które w ostatnich latach dane było mi patrzeć. Lochy to jest kluczowa sprawa w dobrym RPG. I pierwsza sprawa, za którą lubię D&D. Dungeonscape jasno i wyraźnie stwierdza jedną prostą rzecz: "Chrzań realizm" Co je smok na dziesiątym poziomie lochów? Nic nie je, bo go właśnie zabiła drużyna bohaterów. Jeśli bowiem jadłby cokolwiek, musiałby wydalać. Szukanie przygód pośród smoczego łajna nie jest fajne. Nie opłaca się marnować czasu przygotowując historię NPCów, skoro i tak na następnej sesji o nich gracze zapomną. Lepiej...

Kosmiczny Patrol!

27-07-2007 22:36
0
Komentarze: 0
W działach: RPG
Dwudziesty drugi wiek na Ziemi był wiekiem niepokojów i wojen, kumulujących się ostatecznie w Ekowojnach, konflikcie częściowo wywołanym przez ekoterrorystów, częściowo przez zwykłych terrorystów, częściowo będącym ogólną kumulacją wyników jedenastu tysięcy lat zatruwania planety. Nikt nie pamięta już, kto wojny wywołał, ani jak się ostatecznie skończyły. Pewne jest jedno - po dwóch wiekach Ziemia wyszła z nich... inna. W wyniku genetycznych manipulacji, promieniowania, a potem też kilku pokoleniach hodowli, pojawiły się też nowe, zmutowane gatunki roślin. Większość była absolutnie niejadalna...

Jak zrobić fajny scenariusz

23-07-2007 21:57
0
Komentarze: 2
W działach: RPG
Jako że jestem geniuszem, co skromnie stwierdzam, opracowałem prosty i skuteczny plan rozplanowania planu sesji. Na dziesięć spotkań: - 5 jest akcją, walką, ucieczką przed ruchomą kulą. - 3 są negocjacjami i gadaniem z NPCami - 2 są zagadkami do rozwiązania na myślenie. Jest to skuteczne gdyż działa. A działa, ponieważ jest skuteczne. A teraz poważniej. Tak, powyższy plan naprawdę stosuję. Może nie do końca w takich proporcjach, ale wiem, że opisy przyrody na przykład mi nie wychodzą. Wolę mieć wyrazistych Bohaterów Niezależnych, którzy zajmą czymś graczy. Bo uważam, że sesja nie jest spekta...

Designerskie notki

10-07-2007 11:02
0
Komentarze: 7
W działach: Delta Factor
Moja pierwsza designerska notka. Łał. Tak naprawdę mogę chyba zacząć pisać o mechanice. Zrobiłem do niej pierwsze kroki... Ale zacznijmy od teorii, dobrze? DF w założeniu ma być grą o superbohaterach, utrzymaną w klimatach Srebrnego wieku. Co za tym idzie, bohaterowie powinni być bohaterami, a łotry łotrami.Błędem, któremu często ulegają rozmaite fanowskie przeróbki d20, a także wiele mechanik innego sortu - jest przywiązanie do rozwoju bohaterów. Superbohaterowie nie rozwijają swoich mocy, przynajmniej nie tak, jak robią to barbarzyńcy czy templariusze, w typowych g...

Superłotr

26-06-2007 22:48
0
Komentarze: 0
W działach: Delta Factor
Fotki brak, będzie niedługo.  Dr. Kudłaty Imię i nazwisko: Kryspin Kudłaty Pochodzenie: Terrański mutant, wynalazca. Zawód: Superłotr, pomniejszy złoczyńca; biolog, weterynarz, przestępca. Członkostwo: Sługa Profesora Tytana. Przyjaciele: Oktawia, Profesor Tytan, Mikrofala, Joanna, Kynoidy, Nożownik Wrogowie: Oddział Wolność, Kosiarz, Artus, Wenedarzy, pośrednio Unia Sprawiedliwości (Zeitgeist). Lady Dragon. Rodzina: Cezary Kudłaty, ojciec. Pochodzenie: Nowy Sącz. Rejon działania: Warszawa, Gdańsk, cała Polska i Europa środkowo wschodnia. Czechy. Moce i umie...

Weekendowe smęcenie

24-06-2007 14:49
0
Komentarze: 1
W działach: Studencki żywot
Dawno już nie pisałem, co u mnie tak naprawdę słychać. Bo i nie ma tak naprawdę o czym. Sesja się kończy, z dość dobrą średnią. Jeśli uda mi się dostać piątkę z Translation, może będę miał 4,0. Ogólnie, wyrobiłem się z semestralnymi, ale muszę nauczyć się jeszcze robienia dobrych bibliografii. To jest jakaś paranoja - dlaczego muszę zaznaczać konkretne rozdziały książek, jeśli i tak nikt nigdy ich nie przeczyta? Notabene, boję się, że magisterka będzie miała najwyżej 16 stron :) Idzie czas na wyniesienie się z akademika, ale książki i sporo bambetli już dawno przywiozłem do domu, więc nie powi...

Sky Knight

10-06-2007 19:12
0
Komentarze: 0
W działach: Delta Factor
Sky Knight
Sky KnightImię i nazwisko: Dr. Byron Clarke Pochodzenie: Terrański użytkownik technologii.Zawód: Superbohater; naukowiec/badacz technologii. Wykładowca na New London Tech.Członkowstwo: Pierwotnie członek, potem przywódca Nowych Legend. Przyjaciele: Legendy (zwł. Valiant i Glory), Highmind, Altersense, w zasadzie wszyscy superbohaterowie. Wrogowie: Wrogowie Legend, Stardust, Nihil, Vortex, Silvermane, Warlock, Dioxide, MIND, Kamanda Drużewstwa . Rodzina: Nieznana. Pochodzenie: Seattle, Washington. Rejon działania: Nowy Londyn, Cytadela. Działał na terenie USA i jako c...

Chyba odkryłem nowe medium

26-05-2007 00:06
0
Komentarze: 5
W działach: Komiksy
Nie jestem jeszcze pewien, jak nazwać taki komiks. Ale jeśli się wam spodobam, to niedługo będą kolejne odcinki.