Blog

Wyświetlono rezultaty 101-110 z 155.

Na wędrówkę po żytnió... eee... na spacer.

27-03-2007 18:05
0
Komentarze: 3
W działach: Inne
Wiosna. Rusza sezon wycieczek, wagarów, podróży itp. Czas, by wyrwać się z domu i ruszyć przed siebie. Jeśli chcesz przygotować się na taką krótką pieszą wycieczkę warto się do tego przygotować. Nie jestem harcerzem, nie mam też żadnych sprawności. Jeśli będziesz stosował się do tych rad, i umrzesz, nie jestem za to odpowiedzialny. O. Przede wszystkim buty. Wygodne i dobre, rozchodzone buty = brak odcisków. Trampki, w których chodzisz na co dzień są chyba najlepszym rozwiązaniem. Buty muszą być dopasowane do kształtu stopy, inaczej otarcia - niezależnie od skarpet, które też są ważne- zabij...

Fajnie jest LARPy robić

21-03-2007 23:30
0
Komentarze: 3
W działach: RPG
Hm, nie powiem, żebym był larpowym weterynar... weteranem. Ale ze 100% larpów jakie nasz dzielny team (Gerard+ja) skonstruowaliśmy, wszystkie jeden był udany. :) A od czasu do czasu ma się wgląd w inne dzieła - profesjonalistów. Więc robimy. Po mrocznym LARPie Arkham Sanitarium (przypomnijcie, żebyśmy znów to zrobili, gdyż było to fajne i mystyczne), przychodzi czas na "Ostatnią Teorię Profesora Pająka". LARP w klimatach Niziurskiego, Peteckiego, cyklu o Alicji Bułyczowa, i tych wszystkich książek SF, jakimi zatruwaliśmy się w podstawówkach. Połowa BG docelowo ma poniżej 16 lat, więc wiecie. ...

Dlaczego lubimy D&D

09-03-2007 18:29
0
Komentarze: 2
W działach: RPG
Moje rozerotyzowane fanki często mnie pytają na konwentach w jacuzzi: "Czemu gracz o takim stażu gra prawie wyłącznie w D&D?" Cóż, odpowiadam mniej więcej to, co teraz powiem. Minus kontekst. Przede wszystkim w D&D gram. Deadlands to jeden z moich ulubionych światów - i poprowadziłem w nim trzy sesje. W WFRP nie grałem od pięciu, sześciu lat. W D&D, gram i prowadzę. A to wynika z grywalności - czyli zgody mojego stylu gry z założeniami systemu. Wchodzimy do lochu, zabijamy smoki, kasujemy skarby. Tak się gra! :> Inną ważną cechą D&D, są klasy. A przez klasy rozumiem archetypy w fantasy. Ktoś...

Sprzedam pewnie

26-02-2007 17:52
0
Komentarze: 2
W działach: RPG
Potrzebuję chyba kasy na śniadanie, więc noszę się z zamiarem sprzedaży gier jakowychś. Bez problemu rozstanę się z: Dzikimi Polami + dodatek Ogniem i Mieczem. stan dobry, podręcznik praktycznie nieużywany. ~30 7th sea, podstawka gracza i MG, stan niemal bardzo dobry, gdyby nie kot. ~40 złotych za książkę Wiedźmin + Biały Wilk o Novigradzie. Stan dobry. ~35 złotych. Neuroshima 1.0, czytana, i nieco się rozpada. ~30 złotych Cyberpunk 2020 - zniszczony, ale czysty. ~25 złotych Za parę dni na pewno to i owo się ustali, zamierzam wrzucić na allegro. Ale gdyby ktoś reflektował na kupno bezpo...

Nowy symbol radiacji

19-02-2007 11:57
0
Komentarze: 6
W działach: Humor
Nowy symbol radiacji
ONZ przedstawiło nowy symbol radiacji czyli promieniowania. Jak widać na załączonym obrazku, składa się on z wiatraczka strzelającego spermą na Piratów i ludzika z rakietowym członem. Widocznie ludzie nie zrozumieli starego.

Taer - klasy postaci

12-02-2007 21:46
0
Komentarze: 1
W działach: RPG
Klasy postaci na Taerze są dość poważnie zmienione, poza Barbarzyńcą, Łotrzykiem i Wojownikiem. Bard - wariant Barda, czyli Harfista. Harfista posiada dostęp do pieśni barda, jednak na awansie na każdy poziom wybiera klasę, której moce mistyczne chce poznać. Harfista siódmego poziomu może np. rzucać czary jak 3 poziomowy mag, 2 poziomowy szaman i znać moce psychowojownika 1 poziomu. Harfista może też wybrać chowańca. Harfiści to najczęściej ludzie, gnomy i devas. Elfy są zbyt ponure by przyjąć wędrowny styl życia harfisty. Czarodziej - klasa nie istnieje na Taerze. Zastępuje ją klasa Maga. D...

d20 modern - karty postaci

11-02-2007 15:53
0
Komentarze: 1
W działach: RPG
Forum nie działa, więc tymczasowo wgrywam tutaj. http://img246.imageshack.us/img246/5866/kartafj4.jpg - przód http://img405.imageshack.us/img405/706/kartatylhz6.jpg tył. Wrzucam równolegle do galerii. A tak w ogóle to mam ferie i zaczynam się NAPRAWDĘ obijać.

tlhIngan Hol

03-02-2007 23:25
0
Komentarze: 5
W działach: Inne
nuqDaq majaw, tlhIngan Hol wIlo'taHvIS? jIjaw vIneHchugh 'ej tlhIngan Hol vIlo' vIneH, nuqDaq jIjaH? Hoch vImugh vIneHbe' 'ach che' pIn 'ej "yImugh" jatlh pIn. jIjaw vIneH. tlhIngan Hol pab vIja'chuq vIneHbe'. "pab ja'chuqwI'" vIjaHlaHbe' jIjawmo' 'ej pa' jIjawchugh jImuj. toH nuqDaq jIjaH? vay' chuplaH'a' vay'?

Coś się stanęło

31-01-2007 18:56
0
Komentarze: 7
W działach: RPG
1. Co się dzieje z RPGowcami. Dawniej ludzie grali. Pisali konstruktywne teksty, gadali, grali w RPG a nie w planszówki. Dziś widać dziecinne kłótnie o to, jaki system jest lepszy, i ma ewidentne (po dwóch dniach szukania) błędy w mechanice. Na konwentach słyszy się takie dialogi: - zagrałbyś w moją autorkę? - eee, sorry nie mam czasu, ale w Jungle Speeda to chętnie... Godzinę, dwie, trzy. Może ja nie budzę zaufania? Chyba jednak nie. Na konwenty się już nie jeździ dla grania, ale dla kumpli. To świetna sprawa. Ale mimo wszystko... Brak jest tego czegoś, co czułem kiedy zaczynałem bawić się w...

Megakonkurs, chybiona próba

24-01-2007 22:49
0
Komentarze: 0
W działach: RPG
Macie, nie dostaliśmy się. Zastanawiam się, czy warto nad tym siedzieć, czy skupić się na dwóch otwartych projektach. Taer: Magia i maszyna W świat Taeru wkraczamy kilkaset lat po zakończeniu Wojny, podczas której Konfederacja Terrańska uległa ostatecznemu rozkładowi. Statki kolonizacyjne, w nadziei na przyszłe odrodzenie społeczeństwa, lądowały na nowoodkrytych planetach. Jedna z takich kapsuł trafiła na obiecująco wyglądający świat - o klimacie podobnym Ziemi. Kontynent wybrany na kolonię był skalisty i porośnięty lasem, inne były w większości pustyniami i stepami. Pierwsze osiedla zosta...